După trei episoade am râs! În sfârșit! Nu mult, dar e un început. Powerless începe să arate cu ce ar vrea să semene și nu e vorba de niciun alt serial bazat pe comics, ci altă comedie nbc, 30 Rock. Noua serie pare să împrumute tot mai mult din relația mentor/ucenic dintre Jack Donaghey și Liz Lemon, dar Vanessa Hudgens și Alan Tudyk mai au de mâncat până să ajungă la nivelul lui Alec Baldwin și Tina Fey.

Hudgens & co. încep să fie un pic mai ușor de plăcut după un episod în care doar se face referire la Aquaman și Atlantis. Nu că bugetul le-ar permite vreodată să aibă personaje A-list din proprietățile DC Comics, dar pentru o secundă mă așteptam măcar la o replică din carton a lui Jason Momoa să apară, puncte bonus dacă era cu Khal Drogo.Săptămâna asta Van (Alan Tudyk) o dă în bară, deși nu cred că e vina lui din moment ce nu știe să citească și echipa pierde cel mai mare contract al lor, cel cu ACE Chemicals, un wink către public legat de originea lui Joker. Emily încearcă să atragă un pește și mai mare cu reprezentații Atlantisului… Știți? Pește? Atlantis?…Nu?

Se dovedește până la urmă că perseverența lui Emily și norocul prostului combinat cu puțină șmecherie din partea lui Van (care dă de înțeles că e plin și de daddy issues) readuc firma pe linia de plutire. Restul echipei își găsesc de lucru la birou când Alex, un coleg de-al lor pare foarte suspect că ar fi un super-erou. Concluzia nu e încă foarte sigură, dar faptul că și-a luat un scaun în cap la sfârșitul episodului m-a făcut să mă înec de râs un moment.

Powerless e un show ușurel, în niciun caz de rangul mai vechilor succese nbc ca 30 Rock sau Friends, dar există un public suficient de mare pentru el. Săptămâna asta era make or break pentru mine, iar episodul ăsta OK mă face să-i mai dau o șansă și poate să duc întreg sezonul până la capăt.